Saturday 11 May 2013

Mukodimah! Kata-kata penghantar

Makan adalah fitrah manusia. Tanpa makanan manusia akan berasa lesu dan tidak bermaya. Jika tidak makan selama beberapa hari manusia akan mengalami kebuluran ataupun "starving"..kikiki.Seorang muslim seperti saya, percaya segala rezeki itu datangnya dari Allah s.w.t. Saya besyukur kepada Allah kerna di lahirkan di Malaysia yang kaya dengan pelbagai jenis makanan dan minuman.Oleh kerana, Malaysia mempunyai pelbagai bangsa dan agama membuatkan Malaysia mempunyai variasi makanan yang sangat unik. 

Makanan yang kita makan menentukan siapakah diri kita. Begitulah makanan mempengaruhi gaya hidup kita. Tapi siapa peduli, orang cakap selagi sihat ada duit makan saja apa yang melintas (yang halal la beb). So that, blog ini lahir atas rasa cintanya aku pada makanan yang ada di Malaysia khususnya dan di bumi amnya.

Lets stop all this crap and move on to the new chapter bagi blog ini. 

Blog ini bukan untuk bahan ilmiah yang boleh di jadikan reference untuk research mana-mana insan. Terlahirnya blog ini hanya untuk personal use saja. tak paksa orang baca dan bukan untuk di hayati. So, bahan yang terpapar di blog ini adalah segala makanan yang aku rasa sedap dan yang tak sedap. 

No comments:

Post a Comment